Adres, który robi wrażenie. W biznesie każdy element działalności można potraktować jako część wizerunku. Z tego powodu wiele firm wydaje krocie na stroje służbowe pracowników, dba o modne wyposażenie biura, szybki transport, a także szuka adresu dla swojej siedziby, który robiłby wrażenie. W każdym mieście znane są dzielnice, w których większość chciałaby móc prowadzić firmę. Niekoniecznie muszą być one zlokalizowane w centrum miasta.
Wiele zależy tu bowiem od profilu działania firmy. Niektórym o wiele bardziej opłaca się przenieść na obrzeża miasta, na przykład do dzielnicy przemysłowej. W pewnych branżach to właśnie taki adres biznesowy Warszawa robi dobre wrażenie. Przed podjęciem decyzji, każdy przedsiębiorca powinien dokładnie zastanowić się, które miejsce będzie najlepsze. Niekiedy wskazana jest nawet pewna dywersyfikacja. A zatem biuro zlokalizowane jest na przykład w centrum, a chociażby magazyny bądź hale produkcyjne już poza miastem. W ten sposób można ułatwić klientom kontakt oraz umożliwić sobie sprawne działanie.